Olyan, mint egy pláza, de mégsem egészen. Ez egy nagykereskedés, ahol átlagember nem vásárolhat, Nem úgy, mint a Metróban, hanem tényleg. A folyosókon sosincs tömeg. Mégis szükségesek a tágas közlekedők, az üzletek belső kialakítása a bevásárlóközpontok üzleteit idézi. A beruházó nagyszabású elképzelésében rendkívül tágas a létesítmény által kínált szolgáltatási kör. A teljes divatüzletágat felölelő exkluzív központot kíván teremteni. Ide vár divattervező stúdiókat, reklámügynökséget, manökeniskolát, de textilüzemet, varrodákat is. A klub, a fitness az elit klubtagok magasszintű és sokoldalú kiszolgálását biztosítja. Nagyratörő tervek, rengeteg ötlet, folyton változó fejlődő igények, nem csoda, hogy a tervezés éveken át elhúzódó folyamattá vált.

ADATOK

helyBudaörs, NYIP
funkciódivatközpont
területkereskedelem: 16 600 m², iroda: 1800 m², menedzserklub: 700 m², mélygarázs: 3100 m²
megbízóberuházó: Fashino Center
lebonyo­lítóÓbuda Újlak
tevé­kenységépítész tervezés, projektvezetés
dátum2000-2003
állapotmegvalósult
generál­tervezőBánáti+Hartvig Építésziroda
építészHidasi György, Bánáti Béla, Szabó Alexa
belső­építészTerem
kivite­lezőKÉSZ
Szakágak
statikusGyuris 2000
gépészReliplan
sprinklerMeldetechnik

Olyan, mint egy pláza, de mégsem egészen. Ez egy nagykereskedés, ahol átlagember nem vásárolhat, Nem úgy, mint a Metróban, hanem tényleg. A folyosókon sosincs tömeg. Mégis szükségesek a tágas közlekedők, az üzletek belső kialakítása a bevásárlóközpontok üzleteit idézi. A beruházó nagyszabású elképzelésében rendkívül tágas a létesítmény által kínált szolgáltatási kör. A teljes divatüzletágat felölelő exkluzív központot kíván teremteni. Ide vár divattervező stúdiókat, reklámügynökséget, manökeniskolát, de textilüzemet, varrodákat is. A klub, a fitness az elit klubtagok magasszintű és sokoldalú kiszolgálását biztosítja. Nagyratörő tervek, rengeteg ötlet, folyton változó fejlődő igények, nem csoda, hogy a tervezés éveken át elhúzódó folyamattá vált.

További projektek