Olyan, mint egy pláza, de mégsem egészen. Ez egy nagykereskedés, ahol átlagember nem vásárolhat, Nem úgy, mint a Metróban, hanem tényleg. A folyosókon sosincs tömeg. Mégis szükségesek a tágas közlekedők, az üzletek belső kialakítása a bevásárlóközpontok üzleteit idézi. A beruházó nagyszabású elképzelésében rendkívül tágas a létesítmény által kínált szolgáltatási kör. A teljes divatüzletágat felölelő exkluzív központot kíván teremteni. Ide vár divattervező stúdiókat, reklámügynökséget, manökeniskolát, de textilüzemet, varrodákat is. A klub, a fitness az elit klubtagok magasszintű és sokoldalú kiszolgálását biztosítja. Nagyratörő tervek, rengeteg ötlet, folyton változó fejlődő igények, nem csoda, hogy a tervezés éveken át elhúzódó folyamattá vált.
hely | Budaörs, NYIP |
funkció | divatközpont |
terület | kereskedelem: 16 600 m², iroda: 1800 m², menedzserklub: 700 m², mélygarázs: 3100 m² |
megbízó | beruházó: Fashino Center |
lebonyolító | Óbuda Újlak |
tevékenység | építész tervezés, projektvezetés |
dátum | 2000-2003 |
állapot | megvalósult |
generáltervező | Bánáti+Hartvig Építésziroda |
építész | Hidasi György, Bánáti Béla, Szabó Alexa |
belsőépítész | Terem |
kivitelező | KÉSZ |
Olyan, mint egy pláza, de mégsem egészen. Ez egy nagykereskedés, ahol átlagember nem vásárolhat, Nem úgy, mint a Metróban, hanem tényleg. A folyosókon sosincs tömeg. Mégis szükségesek a tágas közlekedők, az üzletek belső kialakítása a bevásárlóközpontok üzleteit idézi. A beruházó nagyszabású elképzelésében rendkívül tágas a létesítmény által kínált szolgáltatási kör. A teljes divatüzletágat felölelő exkluzív központot kíván teremteni. Ide vár divattervező stúdiókat, reklámügynökséget, manökeniskolát, de textilüzemet, varrodákat is. A klub, a fitness az elit klubtagok magasszintű és sokoldalú kiszolgálását biztosítja. Nagyratörő tervek, rengeteg ötlet, folyton változó fejlődő igények, nem csoda, hogy a tervezés éveken át elhúzódó folyamattá vált.