A Hungaropharma Zrt. budapesti logisztikai központjának irodaházból, portaépületből, raktárcsarnokból és magasraktárból álló bővítésből első ütemben a porta és a raktárcsarnok készült el. A koncepció megalkotásánál figyelemmel kellett lenni többek között az új és régi épület megfelelő helyen történő összekötésére, a vagyonvédelemre, a raktárban helyet kapó sokféle funkció megfelelő kapcsolatára és az anyagmozgatást meghatározó többszintes konvejor pálya elhelyezésére.
A beépítést és az épület kialakítását meghatározó több, mint 100 méteres híd az épület homlokzatának színezésével válik annak szerves részévé, mely színezés a portaépület tömegkialakításánál köszön vissza és ad egységes képet a logisztikai központnak.
A raktárba történő be- és kitárolás a meglévő épülettel közös udvarról, funkciótól függően dokkolókapukon, fedett rakodóudvaron és zárt rakodóterületen keresztül történik. Az épületben az egymás mellé sorolt raktárterületek és hidegraktár mellett egy több, mint 300 négyzetméteres irodablokk is helyet kapott.
A majd egy évig tartó tervezési fázis után az épület kivitelezését is végig támogattuk, mely magába foglalta az újonnan jelentkező igények építészeti lekövetését, a kivitelező céggel és termékgyártókkal történő együttműködést, a szakági tervek folyamatos koordinálását.
hely | Budapest X. |
funkció | raktár, iroda |
terület | 9200 m² |
megbízó | Hungaropharma Zrt. |
tevékenység | engedélyezési és kiviteli tervek |
dátum | 2019 |
állapot | megvalósult |
generáltervező | TH-Stúdió |
építész | Hidasi György, Csöndes Dániel, Drippey Ágoston, György Gabriella, Kölcsey Emese, Tóth Cecília, Polai Eszter |
A Hungaropharma Zrt. budapesti logisztikai központjának irodaházból, portaépületből, raktárcsarnokból és magasraktárból álló bővítésből első ütemben a porta és a raktárcsarnok készült el. A koncepció megalkotásánál figyelemmel kellett lenni többek között az új és régi épület megfelelő helyen történő összekötésére, a vagyonvédelemre, a raktárban helyet kapó sokféle funkció megfelelő kapcsolatára és az anyagmozgatást meghatározó többszintes konvejor pálya elhelyezésére.
A beépítést és az épület kialakítását meghatározó több, mint 100 méteres híd az épület homlokzatának színezésével válik annak szerves részévé, mely színezés a portaépület tömegkialakításánál köszön vissza és ad egységes képet a logisztikai központnak.
A raktárba történő be- és kitárolás a meglévő épülettel közös udvarról, funkciótól függően dokkolókapukon, fedett rakodóudvaron és zárt rakodóterületen keresztül történik. Az épületben az egymás mellé sorolt raktárterületek és hidegraktár mellett egy több, mint 300 négyzetméteres irodablokk is helyet kapott.
A majd egy évig tartó tervezési fázis után az épület kivitelezését is végig támogattuk, mely magába foglalta az újonnan jelentkező igények építészeti lekövetését, a kivitelező céggel és termékgyártókkal történő együttműködést, a szakági tervek folyamatos koordinálását.